Nofollow link jelentése
<< vissza a szótárhozAz interneten minden hivatkozás Dofollow linknek számít mindaddig, amig el nem látják Nofollow attribútummal.
Régebben a fizetett hirdetés linkeket, kommenteket nofollow attribútummal láttuk el. Ezzel tudattuk az algoritmussal, hogy nem szeretnénk a hivatkozott oldal felé linkerőt továbbítani és nem szeretnénk, ha egyáltalán figyelembe venné a linket.
Kezdetben a Google kétfajta hivatkozás típust ismert: dofollow és nofollow. Az volt a mondás, hogy az algoritmus minden dofollow linket követ és ezek a linkek közvetítik csak a linkerőt. Míg a Nofollow linkek nem közvetítettek semmilyen linkerőt.
2020 márciusától azonban változott a helyzet. A Google már nem tesz különbséget a két linktípus között, mindkét link "HIT"-nek számít az algoritmus számára. A gyakorlatban viszont látszik, - legalább is nálunk - hogy még mindig sokat számít a dofollow linkek száma és a két linktípus aránya.
Egy átlagos Dofollow link így néz ki:
kattints ide
Ugyanez nofollow változatban:
kattints ide
A backlink profil vizsgálata során akkor beszélünk egészséges profilról, ha a Dofollow linkek aránya nagyobb a nofollow linkeknél.
Ezekben a cikkekben olvashatsz még róla:
- Linképítés: Tippek kezdőknek és haladóknak
- App Store Optimalizálás (ASO)
- Google Értesítő: Hogyan használd?
- Google parancsok: így használd a Google operátorokat
- SEO, keresőoptimalizálás cikkek, posztok
- SEO szakértő: 9 tipp a választáshoz
- Hogyan lehetsz SEO szakértő 5+1 lépésben
- Keresőoptimalizálás, SEO alapok 2020-ban
Hasznosnak találtad? Oszd meg mással is:
Kérjen INGYENES SEO auditot
Adja meg weboldala elérhetőségét, és INGYEN készítek egy gyors SEO auditot Önnek! A SEO audit a legsúlyosabb hibákat fogja tartalmazni, de nem helyettesíti a teljes SEO audit szolgáltatást.
* A kellő hozzáférések hiányában ez az audit csak korlátozott elemeket vizsgál. Az auditokat érkezési sorrendben készítem és fenntartom a jogot az elutasításra.