enhu Kérj ingyenes auditot!
Email hello@ad-ops.hu Hívj minket! +36-70-784-6000

Google Analytics audit és beállítás

GA4 / GTM / Piwik
AdOps Digital > Google Analytics beállítás

GA4 audit és beállítás

Auditáljuk és beállítjuk a Google Analytics fiókodat.

GDPR, Cookie Consent

Beállítjuk a GDPR kompatibilis adatgyűjtést ingyenes Cookie bannerrel.

Enhanced Ecommerce

Kibővített ecommerce és konverzió beállítások.

Mikro és Makro konverziók

Egyéb események mérése: regisztráció, bejelentkezés, keresés, email kattintás, telefonszám kattintás, hírlevél feliratkozás, kapcsolat form, optimonk, stb.

Vásárlói tölcsér mérés

Az összes fontos ecommerce információt riportba rendezzük

Google Ads és Facebook mérés

Google Ads konverziómérés, Enhanced Conversion beállítás, Facebook pixel és mérés  beállítás.

Google Analytics Audit, Piwik analitika audit

Ma már az adat az új arany. Ha nem mérünk és szegmentálunk mindent megfelelően, akkor bizony pénzt és lehetőségeket veszítünk.

Az analitika audit során egy közel 50 pontos checklist alapján nézzük át a teljes Analitika beállítást, az implementációtól kezdve, a konfiguráción át, egészen a legapróbb beállításokig.

Az audit során nem csak a leggyakoribb hibákat tárjuk fel, hanem azokat a hiányosságokat is, amik javításával további hasznos információt kaphatnak a döntéshozók.

Az elkészült auditot pdf formátumban, emailben küldjük el, de igény esetén online is prezentáljuk.

Google Analytics Audit

Miért fontos az analitika?

A látogatók megismerése

Az analitikának köszönhetően megismerhetjük a látogatóinkat, azok viselkedését az oldalon (akár real-time), és ezen információk alapján konverzióra optimalizálhatjuk a tartalmunkat.

A weboldalunk megismerése

A látogatók mellet a weboldalunkat is megismerhetjük. Mely oldalak a leglátogatottabbak, mely oldalak nem érdeklik a látogatókat, vagy éppen mely oldalak konvertálnak a legjobban.

A kampányaink mérése

Az analitika segítségével az összes online kampányunkat mérni, riportolni és elemezni tudjuk. Egyszerűen láthatjuk mely hirdetési csatornák kedvezőbbek vállalkozásunk számára.

Mikro és Makro konverziók

Az analitikában az a szép, hogy szinte minden mérhető! Az oldalunkon bármilyen interakciót, kattintást, formot vagy letöltést mérni tudunk. Ezeket pedig kampánycélként definiálhatjuk.

Audience készítés, retargeting

Az oldalunk látogatóit megadott feltételek alapján közönségekbe rendezhetjük. Ezeket az audienceket pedig később retargeting kampányhoz is felhasználhatjuk.

Google Analytics beállítás tartalma

Nincs két egyforma analitika setup. Más tényezők és beállítások fontosak egy blog, vagy híroldal számára, mint egy szolgáltató vagy webáruház számára. (Gondoljunk csak a Custom Dimensions lehetőségekre.). A legtöbb beállítás ezeket a pontokat tartalmazza:

GTM setup / implementálás

A Google Tag Manager vagy Piwik Tag Manager megfelelő implementálása és beállítása, kiemelt figyelmet fordítva a GDPR szabályokra.

Teljes konfiguráció

Fiókstruktrúra létehozása, hozzáférések beállítása, domain, subdomain, cross-domain mérés beállítása. Google termékek összekötése stb.

Kampány mérés

UTM paraméterek beállítása, Naming convention táblázat létrehozása, custom channel grouping létrehozása, audience listák, custom metrikák és dimenziók.

E-Commerce mérés

Enhanced Ecommerce beállítása, Sales Funnel beállítás, Net profit és Gross Margin beállítás, Custom alertek létrehozása.

Audience listák / retargeting

Audience listák definiálása és megosztása Google Ads felé retargetingre.

Micro-Macro konverziók

Micro és Macro Goalok meghatározása, beállítása.

Event mérés

Az összes marketing számára fontos esemény mérésének beállítása, naming convention meghatározása eventek számára.

Looker Studio (DataStudio) Dashboard

A Google Analytics beállításának utolsó lépése egy egyedi Analitika Dashboard készítése, ami tartalmazza a legfontosabb mutatókat, számokat, amire a marketingnek szüksége lehet.

Cookie Consent beállítás

Kerüld el a büntetlseket a nem GDPR kompatibilis mérőkód beépítésekből!

GDPR megfelelősség vizsgálat

Tudtad, hogy ha bármilyen mérőkód - beleértve az analitika mérőkódokat is - a látogató beleegyezése nélkül fut le, akkor milliós bírságot kockáztatsz?! Kevesen vannak tisztában az alapvető GDPR szabályokkal. Ha nem megfelelően van implementálva a cookie consent az oldalon, esetleg véletlenül olyan mérőkódok futnak le, amire nem kértünk engedélyt a látogatótól, akkor könnyen megsérthetjük a GDPR szabályokat. A NAIH már Magyarországon is kiemelt figyelemmel vizsgálja az adatvédelmi megfelelőséget a Google szolgáltatásai igénybevételénél. Amennyiben Google Analytics vagy Piwik auditot rendelsz tőlünk, az auditban a megfelelő consent kezelést is vizsgáljuk. Amennyiben csak a GDPR megfelelősséget szeretnéd átvizsgálni, kérj egyedi ajánlatot!

Ezt mondják rólunk

Ajánlatkérés

Az alábbi űrlap kitöltése semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ha már tudod melyik csomagra van szükséged, válassz a legördülő listából. Egyedi ajánlat kérése esetén telefonon fogunk visszahívni.