Amennyiben az audit után ránk bízza a hibák javítását rendszeres keresőoptimalizálás szolgáltatás keretében, a SEO auditot INGYENESEN biztosítjuk.
A teljesértékű audit helyett lehetősége van INGYENES SEO Auditot igényelni. Ez egy egyszerű, egy oldalas összefoglaló a legsúlyosabb hibákról.
* Havi SEO szolgáltatás rendelése esetén az auditot INGYEN biztosítjuk!
AJÁNLATKÉRÉS* A legsúlyosabb hibákat fogja tartalmazni, de nem helyettesíti a teljesértékű SEO audit szolgáltatást. Az auditokat érkezési sorrendben készítjük és fenntartjuk a jogot az elutasításra.
MEGRENDELÉSLehetőséget biztosítunk SEO szakértői konzultációra. A konzultáció óradíj alapon, online meeting formájában történik.
A Technikai SEO Audit egy teljes értékű SEO elemzést foglal magában, amit több profi fizetős szoftver adatai és sok éves SEO tapasztalat alapján készítünk. Az audit az oldal méretétől és állapotától függően 50+ oldalból áll, és elkészítéséhez legalább 8 munkaórára van szükség.
Figyelem: Ez az audit nem egy szoftver által kiköpött pdf fájl, hanem az összes, jelenleg érvényes SEO ajánlás mentén készült, az országban páratlan szakmai anyag!
A teljesértékű SEO Audit elkészítéséhez hozzáférésre van szükségünk a weboldal Search Console fiókjához, Google Analytics fiókjához és a Google My Business fiókhoz ha van.
Az elkészült auditot igény esetén egy 1 órás online prezentáció során bemutatjuk, ahol átbeszéljük az eredményeket, feladatokat és lehetőségeket. Az auditothoz tartozó teljes hibalistát természetesen emailben is megküldjük.
A technikai elemzés során több eszközzel feltérképezzük az oldalt és feltárjuk azokat a technikai hibákat, amik negatív hatással lehetnek az oldal organikus teljesítményére. A vizsgálat többek közt kiterjed: indexelhetőség, oldalstruktúra, biztonság, belső-külső linkelés, oldalsebesség és HTML elemek vizsgálatára. A vizsgált elemekről bővebben itt olvashat: SEO ellenőrző lista
A technikai hibák mellett a tartalmi hibákat is összegyűjtjük. Ez a vizsgálat kiterjed az URL kezelésre, meta és heading adatokra, tartalom minőségre, kép SEO, belső linkelések és kattintási mélység.
Az E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness) magyarul szavahihetőség, tekintély és megbízhatóság egy nagyon fontos rangsorolási mutató a Google-nél. Kifejezetten a pénzügyi, orvosi (YMYL - Your Money or Your Life) és szakértői véleményeket publikáló oldalaknál, de a sima webáruházaknál is, ahol bankkártyás fizetés és személyes adatok megadása történik.
Az oldal használhatósága közvetett módon rangsorolási tényező. Az emberek bezárják az oldalt, ha az használhatatlan vagy csúnya. A jó oldal növeli a felhasználói élményt és így az elköteleződést.
A Google a helyi kereséseknél előnyben részesítheti a közelben üzlettel megtalálható vállalkozások oldalait, ha azok megfelelően vannak optimalizálva. A Google Cégem szolgáltatásról bővebben itt olvashat: Local SEO és GMB
A backlink profil vizsgálata során a domainre mutató linkek számát és minőségét vizsgáljuk. Meghatározzuk az oldal backlink profiljának erősségét a Magyar piachoz viszonyítva, feltárjuk az esetlegesen spam, pbn hálózatokat, káros jellegű hivatkozásokat és negatív SEO tevékenységeket.
Az elmúlt 1 év organikus forgalmát vizsgálva megnézzük, hogy az oldal érintve volt-e a korábbi algoritmus frissítések valamelyikével, esetleg konkrét büntetést kapott valami miatt.
Az organikus teljesítmény vizsgálata során derül ki sokszor, hogy nagyon fontos és releváns kulcsszóra sehol se jön az oldal. Az organikus teljesítmény vizsgálata során megnézzük, hogy az oldal milyen kulcsszavakra, milyen pozícióban jön. Hogyan alakult ez a teljesítmény az elmúlt időszakban, mik a legtöbb kattintást és megjelenést hozzó kulcsszavak.
Az organikus versenytárselemzés során sokszok kiderül, hogy valójában teljesen más versenytársakkal kell számolni az organikus keresésekben, mit akiket eddig hittünk versenytársnak. Az elemzés során meghatározzuk a valós versenytársakat, mik az aktuális organikus kulcsszavak teljesítménye versenytársakhoz képest és összehasonlítjuk a konkurencia backlink profiljait.
A SEO Audittal együtt egy SEO stratégiát is átadunk, ami egy évre előre összefoglalja a legfontosabb feladatokat az organikus eredmények növeléséhez. Ehhez egy SEO Roadmap készül, ami az összes hibajavítás várható idejét is tartalmazza.