AdOps Digital online marketing ügynökség szakmai blogja

Olvasd el legfrissebb szakmai cikkjeinket, esettanulmányainkat és híreinket a digital marketing fontosabb területeiről. Keresőoptimalizálás, PPC és Webanalitika cikkek szakértőktől.


A hírlevélre feliratkozóknak heti rendszerességgel küldjük meg a legfrissebb híreket, posztokat és újdonságokat.

Tényleg itt a SEO vége? - A keresőoptimalizálás jövője

Csentes Zoltán   2023-09-20

A mesterséges intelligenciával érkezik a SEO apokalipszis, vagy lesz még jövője a keresőoptimalizálásnak?

Olvass tovább

Footer Optimalizálás: SEO és UX Tippek a Tökéletes lábléchez

Csentes Zoltán   2023-08-26

Optimalizáld weboldalad láblécét SEO és UX szempontból! Hasznos tippek a tökéletes footer kialakításához.

Olvass tovább

Linképítés ingyen: Belső linkstruktúra javítása - VIDEO

Csentes Zoltán   2023-08-10

Kezd a linképítést ingyen! A megfelelő belső linkstruktúra kialakításával javíthatod az oldalaid pozícióját. Nézd meg hogyan!

Nézd meg

ChatGPT kitiltása a weboldaladról - VIDEO

Csentes Zoltán   2023-08-08

Mutatom hogyan tiltsd meg a ChatGPT-nek, hogy használja az oldalad tartalmát.

Nézd meg

Mi a Full-Stack SEO és mitől Prémium egy SEO ügynökség?

Csentes Zoltán   2023-07-24

Ismerd meg a Full-Stack SEO-t és a prémium SEO ügynökség előnyeit! Tapasztalt szakemberek, hatékony kommunikáció és átláthatóság.

Olvass tovább

SEO esettanulmány - Szoftver kereskedő webáruház

Csentes Zoltán   2023-07-03

SEO esettanulmányunkban bemutatjuk egy szoftveres webáruház 1.5 éves keresőoptimalizálásának eredményét.

Olvass tovább

9 Wordpress Plugin, ami ingyenes de kötelező

Csentes Zoltán   2023-05-31

Bemutatjuk a 9 legfontosabb Wordpress bővítményt, amik ingyenesek és minden weboldal tulajdonosnak érdemes használnia.

Olvass tovább

Google Hírek optimalizáció: Hogyan kerülj be a Google News-ba

Csentes Zoltán   2023-04-10

A Google Hírek a kereső számára testreszabott, releváns és friss híreket jelenít meg. Mutatom hogyan optimalizálj rá.

Olvass tovább

Wordpress SEO - Mire figyeljünk Wordpressre váltás során

Csentes Zoltán   2022-10-10

Ebben a cikkben bemutatom, hogy mire kell figyelni egy régi weboldal Wordpress motor alá történő költöztetésében. Wordpress SEO tippek.

Olvass tovább

Esettanulmány: Milyen gyakran posztoljak?

Csentes Zoltán   2022-08-24

Egy saját esettanulmány arról, hogyan határozzuk meg milyen gyakran kell posztolnunk, és hogy milyen fontos a rendszeres írás.

Olvass tovább

Linképítés esettanulmány: Így vernek át az olcsó linképítők!

Csentes Zoltán   2021-12-23

Az olcsó de jó minőségűnek mondott link vásárlásával nem csak az ablakon dobod ki a pénzt, de veszélybe is kerülhet az organikus jelenléted.

Olvass tovább

A linképítés veszélyei: a túl olcsó link legyen gyanús

Csentes Zoltán   2021-10-02

Az olcsó de jó minőségűnek mondott link vásárlásával nem csak az ablakon dobod ki a pénzt, de veszélybe is kerülhet az organikus jelenléted.

Olvass tovább

Google Discover optimalizáció: 7 cikk típus, amivel tarolhatsz

Csentes Zoltán   2021-08-11

A legfrissebb tanulmányok alapján, ezzel a 7 cikk típussal a legnagyobb az esélyed bekerülni Google Discoverbe.

Olvass tovább

SEO szakértő: 9 tipp a jó szakember választáshoz

Csentes Zoltán   2021-07-01

A jó SEO szakértő kiválasztása nem egyszerű, ezért mutatok 9 tippet a megfelelő SEO szakember választásához!

Olvass tovább

10 tipp hogyan védd az oldalad a spam tartalomtól

Csentes Zoltán   2021-05-29

Ha hozzá lehet szólni a blog posztjaidhoz, esetleg fórummal rendelkezik az oldalad, mutatok 10 tippet, hogyan védekezhetsz a spam tartalmak ellen.

Olvass tovább

Video SEO - Keresőoptimalizálás tippek videós tartalomhoz

Csentes Zoltán   2021-05-13

Szeretnél a videóddal elöl jönni a keresőben? Hasznos Video SEO tippek videós tartalom keresőoptimalizálásához.

Olvass tovább

Google büntetés kockáztatása organikus forgalomterelő botok használatával

Csentes Zoltán   2021-03-15

Hirtelen organikus forgalomnövekedésről kaptam riasztást analitikából. Hamar kiderült, hogy forgalomterelő botok jártak az oldalamon. Bemutatom hogyan működik egy organikus forgalomnövelő bot hálózat, szó lesz róla, hogy miért ne használj sose ilyen szolgáltatást, és arról is, hogy mit tehetsz, ha ellened használnak ilyen hálózatot.

Olvass tovább

Google Cégem Optimalizáció: Hogyan kerülj fel a térképre?

Csentes Zoltán   2021-02-13

Ha sikerül bekerülnöd egy jól optimalizált cikkel a Google Hírekbe, jelentős extra forgalmat szerezhetsz az oldalad számára. Ebben a posztban bemutatom, hogyan jelenhet meg az oldalad a Google News rendszerében és megosztok néhány optimalizálási tanácsot, amikkel növelheted a megjelenési esélyed.

Olvass tovább

Ilyen egyszerűen manipulálható az Ahrefs algoritmusa

Csentes Zoltán   2020-11-28

Az Ahrefs az egyik legnépszerűbb linkprofil elemző eszköz a SEO szakmában. Sokan ezt használják organikus versenytárs elemzésre, de linképítéshez is hasznos információkat szolgáltat. Én is ezzel dolgozok, és nagyon meglepődtem, milyen egyszerűen átverhető az eszköz algoritmusa. Ebben a posztban egy érdekes kísérlet eredményét osztom meg veletek.

Olvass tovább

A SEO szövegírás 10 legfontosabb szabálya

Csentes Zoltán   2020-11-22

A SEO szövegírás lényege, hogy kulcsszavakat használva olyan, a látogató számára fontos tartalmat hozzunk létre, amivel a keresőből is forgalmat tudunk az oldalunkra terelni. Ebben a posztban bemutatom, hogy mi a 10 legfontosabb szabály, amit ha betartasz, garantált az organikus forgalom növekedés.

Olvass tovább

UTM paraméteres belső linkek megkeresése

Csentes Zoltán   2020-11-14

Ha UTM paramétert használunk belső linken az hiba! Ezt a problémát egy korábbi posztomban már kifejtettem, viszont most arról lesz szó, hogyan tudod megkeresni az UTM paraméterrel rendelkező belső linkjeidet, hogy ki tudd javítani őket.

Olvass tovább

Google indexelés ellenőrzése kódolás nélkül

Csentes Zoltán   2020-10-08

Azzal ugye mindenki tisztában van, hogy csak az az oldal jelenik meg keresőben, ami be van indexelve. Ebben a posztban bemutatom, hogyan ellenőrizhetsz egy, vagy akár több ezer URL-t egyszerre, kódolási tudás nélkül.

Olvass tovább

Eltérő tranzakciószám Analytics, WooCommerce és Shopify között

Csentes Zoltán   2020-09-20

Miért tér el a vásárlási tranzakciók száma Google Analytics és Shopify vagy WooCommerce között? Lehet tenni ellene? A rossz hír, hogy a két rendszer között sose lesz 100%-os összhang! Mindig is lesznek eltérések a tranzakciók között. Ebben a posztban leírom, hogy miért.

Olvass tovább

Ezeket fogom kérdezni tőled, mielőtt az ügyfelem leszel

Csentes Zoltán   2020-08-16

Amikor egy leendő ügyfél keresőoptimalizálás szolgáltatás után érdeklődik nálam, egy részletes kérdőívet szoktam kiküldeni részére. A válaszokból kiderül számomra, hogy a vállalkozás menyire van tisztában a SEO fogalmával, tudja-e, hogy mit akar elérni és kiderül, hogy van-e értelme a közös munkának.

Olvass tovább

Generic Event Tag - Esemény migrálás GTM-be

Csentes Zoltán   2020-08-06

A Generic Event Tag egy esemény küldő tag a GTM-ben, ami egy általános eseményre aktiválódik, kigyűjti a szükséges paramétereket az oldal dataLayer-éből, majd beküldi az eseményt Google Analytics-be. Segítségével elegendő egyetlen tag-et definiálni a GTM-ben, és nem kell minden egyes eseményre külön tag-et létrehozni.

Olvass tovább

Gyakori UTM paraméterezés hibák az analitika auditok során

Csentes Zoltán   2020-07-05

Gyakran felmerülő kérdés ügyfél oldalról, hogy miért nem jelenik meg egy kampány a Google Analyticsben? Ezekkel az UTM paraméterezés hibákkal találkozok a leggyakrabban a Google Analytics Auditok során.

Olvass tovább

A Bounce Rate nincs hatással a keresési eredményre!

Csentes Zoltán   2020-06-17

Sokan a mai napig azt hiszik, hogy a Google algoritmusa az oldalak rangsorolásához figyelembe veszi az Analytics Bounce Rate értékét. A valóságban a Google egyáltalán nem veszi figyelembe ezt a mutatót a rangsoroláshoz. Mutatom, hogy miért nem!

Olvass tovább

Egyedi UTM paraméter mérése Google Analytics-ben

Csentes Zoltán   2020-06-01

A Google Analytics a kötelező és opcionális UTM paramétereken kívül lehetőséget biztosít saját, egyedi UTM paraméterek mérésére. Mutatom hogyan állíts be saját, egyedi UTM paraméter mérést Google Analyticsben, GTM segítségével.

Olvass tovább

Dropshipping és a buktatók

Csentes Zoltán   2020-05-20

Ha a dropshipping olyan egyszerű lenne, nyilván mindenki már azt csinálná. Ebben a posztban bemutatom a dropshipping során milyen problémák merülhetnek fel, és mik azok, amik a webáruházad vesztét okozhatják.

Olvass tovább

6+1 tipp, hogyan rejtsd el az E-mail címed a botok elől

Csentes Zoltán   2020-05-11

Ebben a posztban bemutatom milyen egyszerű egy e-mail cím gyűjtő scriptet írni, és mutatok 6+1 megoldást arra, hogyan nehezítsd meg az e-mail cím gyűjtő botok dolgát.

Olvass tovább

Átkattintás és form küldés megállítása GTM-ben

Csentes Zoltán   2020-04-24

Elküldöd a formot, de nem látod a GTM preview módban a lefutott tageket mert átirányít az oldal? Most mutatok három egyszerű megoldást arra, hogyan állítsd meg preview módban az átirányítást, hogy ellenőrizni tudd a lefutott tag-eket vagy a datalayert.

Olvass tovább

PDF SEO - PDF fájlok keresőoptimalizálása

Csentes Zoltán   2020-04-24

Sokan nem is gondolják, hogy bizony a PDF fájlokat is lehet keresőre optimalizálni. Bár kezdetben nehézséget okozott a Google-nek ezeket a fájlokat olvasni, ma már tökéletesen tudják őket indexelni, ami azt jelenti, hogy a PDF SEO egy nagyon fontos területe lett a keresőoptimalizálásnak. Ebben a posztban megmutatom, hogyan lehet egy PDF fájlt keresőre optimalizálni.

Olvass tovább

Sose mérj belső kampányt UTM paraméterrel!

Csentes Zoltán   2020-04-06

Az Analitika Audit során gyakran megjelenő probléma, hogy belső kampányok, promóciók mérésére UTM paraméterezett belső linkeket találok a weboldalon. Ebben a posztban bemutatom, hogy miért tilos belső URL-re UTM paramétert tenni!

Olvass tovább

Webshop SEO - Keresőoptimalizálás tippek webáruházaknak

Csentes Zoltán   2020-04-22

Webáruházat indítani pedig ma már bárki tud. Nem kell feltalálni a spanyolviaszt sem, rengeteg webshop motor közül választhatunk. Vannak viszont nagyon fontos SEO szabályok, amiket ha nem tartunk be, a webáruházunk nem fog olyan organikus forgalmat kapni, amit optimális esetben kaphatna. Ebben a posztban összegyűjtöttem, hogy mire kell figyelnünk egy új, vagy meglévő webáruház keresőoptimalizálása során.

Olvass tovább

404-es hiba - email riasztás beállítása

Csentes Zoltán   2020-02-27

A 404-es oldalakat senki se szereti. Ebben a posztban azt mutatom meg, hogyan tudsz email riasztást beállítani Google Analytics-ben, ha 404-es hibaoldal jelenik meg a weboldaladon.

Olvass tovább

10 hiba, ami szinte minden technikai SEO audit során megjelenik

Csentes Zoltán   2020-02-11

A technikai SEO Audit során szinte mindig ugyanazokkal a hibákkal találkozok a munkám során. Ebben a posztban összegyűjtöttem a 10 leggyakoribb hibát, amikkel a SEO audit során találkozok.

Olvass tovább

A legtöbb hiba, amivel Google Analytics audit során találkozunk

Csentes Zoltán   2020-02-04

Ebben a posztban azokat a súlyos, ugyanakkor viszonylag könnyen javítható hibákat gyűjtöttem ki, amikkel a Google Analytics Audit során a legtöbbször találkozunk.

Olvass tovább

Google Shopping - hirdetőfelület webshopoknak

Csentes Zoltán   2020-01-17

2019 nyarán újabb Google hirdetéstípus érkezett hazánkba. A keresőhirdetések, a Display hálózat és a YouTube hirdetései mellett ma már lehetőségünk van a már nyugati piacokon hatalmas sikernek örvendő Shopping hirdetések használatára is. [Szakács Dávid vendégposztja.]

Olvass tovább

3rd party cookie – közeleg a vég

Csentes Zoltán   2020-01-15

Bombaként robban a Google tegnapi bejelentése az adops szakmában, miszerint a Google 2 éven belül kivezeti a Chrome böngészőkből a 3rd party cookie elhelyezésének a lehetőségét. Ahhoz, hogy a hír értékét mindenki fel tudja mérni, összefoglaltam mit is kell tudni a 1st és 3rd party cookie-ról, milyen következményekkel fog járni ez a döntés, és mik a teendők ad-tech területen.

Olvass tovább

Hogyan lehetsz SEO szakértő 5+1 lépésben

Csentes Zoltán   2020-02-04

Egy SEO szakértő, aki tényleg jól végzi a dolgát 20 és 40 ezer Forint között keres óránként. Ki ne szeretne ennyit keresni? Azonban ahhoz, hogy szakértő legyél a SEO területén kemény évek, sok tanulás és türelem kell. Mutatok 5+1 tippet, amivel a keresőpotimalizálás specialistája lehetsz.

Olvass tovább

Mesterséges intelligencia és a szövegírás jövője

Csentes Zoltán   2019-12-21

A mesterséges intelligencia segítségével ma már olyan végtelen mennyiségű és jó minőségű tartalmat lehet előállítani, amiről sem az olvasó, sem a kereső robotok nem feltételezik, hogy nem valós ember írta azokat. És a félelmetes az, hogy ezek az oldalak már megjelennek a Google SERP-ben!

Olvass tovább

6+1 tipp, hogyan rejtsd el az E-mail címed a botok elől

Csentes Zoltán   2020-05-11

Ebben a posztban bemutatom milyen egyszerű egy e-mail cím gyűjtő scriptet írni, és mutatok 6+1 megoldást arra, hogyan nehezítsd meg az e-mail cím gyűjtő botok dolgát.

Olvass tovább

Jogvédett képet használtam, 600.000 Forintomba került

Csentes Zoltán   2019-11-05

Rendhagyó és tanulságos történet következik egy kezdő bloggerről, egy korántsem kezdő szórakoztatóipari fotósról és a szerzői jogvédelemről. A sztorit azért osztom meg, hogy más ne kövesse el azokat a hibákat, amiket én vétettem.

Olvass tovább

Ad Fraud / Click Fraud - Mit tehet a kiadó?

Csentes Zoltán   2019-08-08

Mi az Ad Fraud, hogyan működik, milyen fajtái vannak, és hogyan harcolhatnak ellene a kiadók és a hirdetők?

Olvass tovább

Mobile UX - Hogyan növelj konverziót mobilon

Csentes Zoltán   2019-05-30

A Google egy Mobile UX Marathon keretében 6 héten keresztül osztott meg okosságokat mobil UX témakörben. A webinar során kiderült hogyan növelhető a felhasználói élmény a mobil weboldalaknál.

Olvass tovább

5+1 Google Ads automatizált szabály, amit kötelező használni

Csentes Zoltán   2019-04-23

Az automatizált szabályok használatával az összes PPC kampányunkat felügyelni és kontrollálni tudjuk a nap 24 órájában.

Olvass tovább

Megjelent az APP-ADS.txt szabvány az appokhoz

Csentes Zoltán   2019-04-11

Az APP-ADS.txt szabvány a korábbi ADS.txt szabvány kiterjesztése mobil alkalmazások számára. Így kell beállítani!

Olvass tovább

100 pontos SEO ellenőrző lista

Csentes Zoltán   2019-04-08

Ez a 100 pontos ellenőrző lista (SEO checklist) a keresőoptimalizáláskor vizsgált legfontosabb elemeket tartalmazza. Ezt a listát használják a nagy SEO tool-ok is (SemRush, Ahrefs, stb.) szóval nem én találtam ki!

Olvass tovább

15 tipp Custom Dimensions használatához

Csentes Zoltán   2019-03-27

A Custom Dimensions arra jó, hogy olyan adatokat adjunk át Analyticsnek, ami alapból ott nem található meg. Így olyan custom riportokat tudunk készíteni, amik segíthetnek a látogatóink megismerésében, tevékenységük megértésében. Íme 15 tipp a használatukhoz.

Olvass tovább

Tervezett szerver karbantartás kezelése

Csentes Zoltán   2019-03-20

Egy előre tervezett szerver karbantartás során nagyon fontos, hogy ne csak a látogatókat informáljuk, hanem a kereső robotokat is. Ebben a posztban azt mutatom be, hogyan végezz tervezett karbantartást, hogy ne lássa a keresőoptimalizálás a kárát.

Olvass tovább

SEO szakértő - 8 tipp a választáshoz

Csentes Zoltán   2019-03-01

Ha egy cég már eljutott arra a szintre, hogy felismerje a keresőoptimalizálás fontosságát és erre pénzt is áldozzon, akkor az egyik legnehezebb dolog a számukra megfelelő SEO szakértő kiválasztása. Ezt a 8 kérdést tedd fel, ha jó SEO szakembert keresel!

Olvass tovább

Tranzakció törlése Google Analyticsben

Csentes Zoltán   2019-02-24

Egy webáruház működése során előfordul, hogy a vásárlási tranzakciót valamiért módosítani / törölni kell. Mutatom hogyan csináld!

Olvass tovább

Google parancsok: így használd a Google operátorokat

Csentes Zoltán   2019-02-12

A Google parancsok és operátorok segítségével speciális kereséseket tudunk indítani. Ebben a posztban bemutatom a legfontosabb Google kereső parancsokat és konkrét példákkal megnézzük ezek működését.

Olvass tovább

Robots.txt használata és veszélyei: Így törik fel az oldalad!

Csentes Zoltán   2019-02-05

Ebben a posztban bemutatom, hogy mire való a robots.txt fájl, hogyan kell használni, végül pedig tanulságként bemutatom, hogyan törhettem volna fel egy weboldalt a hibás robots.txt segítségével.

Olvass tovább

App Store Optimalizálás (ASO)

Csentes Zoltán   2019-02-01

Bemutatom miért fontos az App Store Optimalizálás, hogyan működik és hogy mire figyelj a mobil alkalmazás keresőoptimalizálás során!

Olvass tovább

Kép SEO: 20 tipp kép optimalizáláshoz

Csentes Zoltán   2019-01-09

A képek keresőoptimalizálása ma már nem csak az ALT attributumok megírásáról szól, hanem sokkal többről. Bár a Google képfelismerő mesterséges intelligenciája rohamosan fejlődik, vannak bizonyos praktikák, amiket ha elvégzünk, sokkal nagyobb eséllyel jelenünk meg a képes találatok között.

Olvass tovább

Geolokáció: hely és időjárás alapú hirdetések

Csentes Zoltán   2018-11-27

A nagy webáruházak előszeretettel alkalmaznak geolokációs megoldásokat az áraik és a hirdetéseik manipulálására. Egyszerű példákon keresztül bemutatom a geolokáció lényegét, továbbá hogy hogyan lehet időjárás alapú hirdetést készíteni.

Olvass tovább

Online vásárlás mérése Google Analyticsben

Csentes Zoltán   2018-10-05

Az online vásárlás szépsége, hogy a webáruház a vásárlás teljes folyamatát nyomon tudja követni, majd ezeket az adatokat elemezve optimalizálni, vagy akár növelni tudja a vásárlások számát. Ez a cikk lépésről-lépésre bemutatja, hogyan állítsd be a webáruházadban az online vásárlás mérését.

Olvass tovább

Negatív SEO

Csentes Zoltán   2018-09-11

A keresőoptimalizálásnak nem csak pozitív eredményei lehetnek, hanem bizony negatív is. Véletlenül, vagy akár szándékosan is tehetünk olyat, amivel egy URL-t vagy akár egy domaint is negatív irányba mozdíthatunk a SERP-ben.

Olvass tovább

Cross Domain mérés Google Tag Managerrel

Csentes Zoltán   2018-08-06

Előfordul, hogy több domaint szeretnénk egy Google Analytics fiók alatt mérni. Például ha a webshopunk egy másik domainen található mint a weboldalunk vagy egy másik domainen található oldalt ágyazunk be iframe-ben. Ezt hívjuk cross domain mérésnek.

Olvass tovább

Szerver log elemzés

Csentes Zoltán   2018-10-31

A technikai SEO egyik legfontosabb eleme a szervernapló elemzése. A szerver logból 100% pontossággal meg tudjuk határozni, hogy a kereső motorok hogyan böngészik fel az oldalunkat és a vizsgálatával olyan fontos hibákat vehetünk észre, amiket javítva komoly pozíciókat nyerhetünk a keresőben.

Olvass tovább

Olvasottság mérés: Hogyan mérj olvasottságot?

Csentes Zoltán   2018-07-30

Ha azt kérdezik tőled, hogy milyen az oldalad látogatottsága, akkor egyszerűen lekérsz egy oldalletöltés riportot Googla Analytics-ből és meg is van a válasz. És ha azt kérdezik tőled, hogy a cikkeidet ebből mennyien olvasták végig mit mondasz?

Olvass tovább

Google Értesítő: Hogyan használd?

Csentes Zoltán   2018-07-26

Szeretnél értesülni ha valaki a nevedet, cégedet vagy a fontosabb kulcsszavaidat említi meg valahol a neten? A Google Értesítő pontosan ebben segít! Google Értesítő használata nem csak SEO és marketing szakembereknek!

Olvass tovább

Linképítés: Tippek kezdőknek és haladóknak

Csentes Zoltán   2018-07-26

A linképítés az off-site SEO egyik legfontosabb eleme. Linképítés alatt azt a folyamatot értjük, amikor megpróbálunk az oldalunkra minél több és erősebb külső hivatkozást szerezni (backlink). Minél több jó minőségű hivatkozás mutat az oldalunkra, annál jobb helyezést érhetsz el a keresőben.

Olvass tovább

YouTube SEO

Csentes Zoltán   2018-07-19

Sokan nem is gondolnak bele, hogy a YouTube valójában nem csak egy videó megosztó, hanem egy kereső is egyben. És ha keresőről beszélünk, akkor lehet rá optimalizálni.

Olvass tovább

Keresőoptimalizálás, SEO alapok 2020-ban

Csentes Zoltán   2020-07-16

A SEO nagyon egyszerű dolog. Ahhoz, hogy az oldalad az első helyen jelenjen meg kell egy releváns tartalom és be kell tartani bizonyos szabályokat. Ebben a cikkben bemutatom a legfontosabb SEO szabályokat.

Olvass tovább

XPath használata, AdOps trükkök

Csentes Zoltán   2018-02-02

A korábban bemutatott AdOps eszközökhöz hasonlóan, most is egy elég érdekes dologról lesz szó. Pontosabban az XPath programnyelvről és arról, hogy ezt mire tudja használni egy AdOps vagy SEO szaki.

Olvass tovább

Ingyenes oldal sebesség mérő eszközök

Csentes Zoltán   2018-01-18

A Google tegnap jelentette be, hogy 2018 júliusától a mobil oldalak betöltési ideje komoly hatással lesz a mobil keresési eredményekre. Íme 4 ingyenes oldal sebesség mérő eszköz, amivel tesztelheted az oldalad sebességét.

Olvass tovább

Chatbot készítése Facebookra

Csentes Zoltán   2018-01-15

Egy nagyon trendi témáról lesz szó a következőkben, ez pedig a chatbot és a mesterséges intelligencia. Megmutatom milyen előnyökkel jár egy chatbot, milyen egyszerűen lehet elkészíteni és hogy mire használható az online marketingben.

Olvass tovább

Hogyan készíts egyedi okosóra designt

Csentes Zoltán   2018-01-04

A mai bejegyzésnek nem sok köze lesz az online hirdetéshez, szóval csak az olvasson tovább akit érdekel hogyan lehet saját, egyedi okosóra design-t készíteni fejlesztői tudás nélkül.

Olvass tovább

Hogyan keresd meg a 404 linkeket

Csentes Zoltán   2017-11-17

Tegyük fel, hogy egy nagy portált, vagy blogot üzemeltetsz. Az évek során rengeteg aloldal, cikk keletkezett. A cikkek ráadásul több ezer linket is tartalmaznak és a fene se tudja, hogy ezek közül mik visznek 404-re azóta. Most egy python crawlert mutatok be, amivel meg tudod nézni, hogy az adott url elérhető-e, sőt még az oldalon található linkeket is átnézheted vele.

Olvass tovább

Láthatóság mérése Google Tag Managerben

Csentes Zoltán   2017-10-31

Már régen várt fejlesztés érkezett a Google Tag Managerbe, a láthatóság mérése. Mostantól nem csak azt tudjuk mérni, hogy hányan scrollozták végig az oldalt, hanem azt is, hogy az oldalunk egy adott eleme hányszor volt ténylegesen látható.

Olvass tovább

Canonical Tag

Csentes Zoltán   2017-10-06

Korábban bemutattam mik azok a legfontosabb SEO Tagek, amiket mindenkinek ismernie kell. Ezek ma már olyan alap követelmények egy weboldalnál, amik nélkül ne is reménykedjünk a keresőkben egy jobb helyezésért. Most ezek közül a legfontosabbról lesz szó, a Canonical Tag-ről.

Olvass tovább

AdBlocker felhasználók mérése Google Analyticsben

Csentes Zoltán   2017-09-20

A csapból is az folyik, hogy egyre többen használnak hirdetés blokkolót. Ha kíváncsi vagy, hogy az oldaladat mennyien nézik blokkolóval, akkor íme egy egyszerű megoldás hogyan mérd Analyticsben.

Olvass tovább

JavaScript hibák mérése Google Analyticsben

Csentes Zoltán   2017-08-17

A sok dolog közül az egyik, amit minden új weboldalamnál beállítok, az a JavaScript hibák folyamatos figyelése. Nem csak azért, mert jó tisztában lenni az oldalunk hibáival, hanem SEO szempontként is tekintenünk kell erre, ugyanis a JS hibákat a kereső robot is észre veszi!

Olvass tovább

UTM generator: UTM paraméter készítése

Csentes Zoltán   2017-08-11

Egy online kampánynál nem csak a megjelenések és a kattintások száma mérhető, hanem UTM paraméter segítségével azt is követni tudjuk Google Analyticsben, hogy melyik kampányunk, melyik hirdetésére hol kattintottak. UTM generátor csak neked!

Olvass tovább

Scroll mélység mérése: ha nem a konverzió a cél

Csentes Zoltán   2017-08-09

Sok esetben a kampányunknak nincs kimondottan konverziós célja. Ilyenek a brand építő kampányok ahol csak azt szeretnénk, ha a látogató elolvasná a cikkeinket. Hogyan lehet mérni azt, hogy a látogató tényleg elolvasta-e a posztunkat és nem csak bezárta rögtön kattintás után?

Olvass tovább

Legfontosabb Meta Tag-ek

Csentes Zoltán   2017-08-05

Az általános meta tageken kívül vannak speciálisabb tagek is, amiket kevesen ismernek. Ezek a legfontosabb meta tagek, amiket minden SEO szakembernek használnia kell!

Olvass tovább

Header bidding beépítése Prebid használatával

Csentes Zoltán   2017-08-02

Ha kiadónál vagy AdOps és szeretnél RTB hirdetéseket megjeleníteni az oldaladon, akkor jó helyen jársz. Ebben a posztban azt mutatom be, hogyan implementáld a Prebid-et és hogyan kösd össze az adszervereddel. Erősen technikai poszt következik.

Olvass tovább

Header Bidding hogyan működik, előnyök és hátrányok

Csentes Zoltán   2017-08-01

A header bidding lényege az, hogy minden oldal header részében egy scriptet helyezünk el, ami az oldalban található összes zónát megversenyezteti több SSP, DSP-vel még az előtt, hogy az oldal betöltődne és az adszerverünk meghívódna. Az kapja a zónát aki a legtöbbet fizet érte.

Olvass tovább

Nézzen körül SEO és PPC ajánlataink között!

Havidíjas SEO és PPC ajánlatok Kis- és Középvállalkozások számára.

HAVIDÍJAS SEO AJÁNLATOK    PPC AJÁNLATOK

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A hírlevélre feliratkozóknak heti rendszerességgel küldjük meg a legfrissebb SEO híreket, posztokat és újdonságokat.