csentes zoltán szakmai blogja

Dropshipping és a buktatók

Dropshipping és a buktatók

2020-05-20

Ha a dropshipping olyan egyszerű lenne, nyilván mindenki már azt csinálná. Ebben a posztban bemutatom a dropshipping során milyen problémák merülhetnek fel, és mik azok, amik a webáruházad vesztét okozhatják.


6+1 tipp, hogyan rejtsd el az E-mail címed a botok elől

6+1 tipp, hogyan rejtsd el az E-mail címed a botok elől

2020-05-11

Ebben a posztban bemutatom milyen egyszerű egy e-mail cím gyűjtő scriptet írni, és mutatok 6+1 megoldást arra, hogyan nehezítsd meg az e-mail cím gyűjtő botok dolgát.


SEO vagy PPC: Melyiket válaszd ha nincs pénz mindkettőre?

SEO vagy PPC: Melyiket válaszd ha nincs pénz mindkettőre?

2020-05-04

Nagyon sok olyan mikro-vállalkozás és KKV van, akik szeretnének az online keresőmarketing adta lehetőségekkel élve bevételt növelni, de nem tudják, merre induljanak el. Ebben a posztban összefoglalom a SEO és PPC előnyeit, hátrányait és segítek választani!


Átkattintás és form küldés megállítása GTM-ben

Átkattintás és form küldés megállítása GTM-ben

2020-04-24

Elküldöd a formot, de nem látod a GTM preview módban a lefutott tageket mert átirányít az oldal? Most mutatok három egyszerű megoldást arra, hogyan állítsd meg preview módban az átirányítást, hogy ellenőrizni tudd a lefutott tag-eket vagy a datalayert.


PDF SEO - PDF fájlok keresőoptimalizálása

PDF SEO - PDF fájlok keresőoptimalizálása

2020-04-24

Sokan nem is gondolják, hogy bizony a PDF fájlokat is lehet keresőre optimalizálni. Bár kezdetben nehézséget okozott a Google-nek ezeket a fájlokat olvasni, ma már tökéletesen tudják őket indexelni, ami azt jelenti, hogy a PDF SEO egy nagyon fontos területe lett a keresőoptimalizálásnak. Ebben a posztban megmutatom, hogyan lehet egy PDF fájlt keresőre optimalizálni.


Sose mérj belső kampányt UTM paraméterrel!

Sose mérj belső kampányt UTM paraméterrel!

2020-04-06

Az Analitika Audit során gyakran megjelenő probléma, hogy belső kampányok, promóciók mérésére UTM paraméterezett belső linkeket találok a weboldalon. Ebben a posztban bemutatom, hogy miért tilos belső URL-re UTM paramétert tenni!


Webshop SEO - Keresőoptimalizálás tippek webáruházaknak

Webshop SEO - Keresőoptimalizálás tippek webáruházaknak

2020-04-22

Webáruházat indítani pedig ma már bárki tud. Nem kell feltalálni a spanyolviaszt sem, rengeteg webshop motor közül választhatunk. Vannak viszont nagyon fontos SEO szabályok, amiket ha nem tartunk be, a webáruházunk nem fog olyan organikus forgalmat kapni, amit optimális esetben kaphatna. Ebben a posztban összegyűjtöttem, hogy mire kell figyelnünk egy új, vagy meglévő webáruház keresőoptimalizálása során.


404-es hiba email riasztás beállítása

404-es hiba - email riasztás beállítása

2020-02-27

A 404-es oldalakat senki se szereti. Ebben a posztban azt mutatom meg, hogyan tudsz email riasztást beállítani Google Analytics-ben, ha 404-es hibaoldal jelenik meg a weboldaladon.


10 hiba, ami szinte minden technikai SEO audit során megjelenik

10 hiba, ami szinte minden technikai SEO audit során megjelenik

2020-02-11

A technikai SEO Audit során szinte mindig ugyanazokkal a hibákkal találkozok a munkám során. Ebben a posztban összegyűjtöttem a 10 leggyakoribb hibát, amikkel a SEO audit során találkozok.


A legtöbb hiba, amivel Google Analytics audit során találkozunk

A legtöbb hiba, amivel Google Analytics audit során találkozunk

2020-02-04

Ebben a posztban azokat a súlyos, ugyanakkor viszonylag könnyen javítható hibákat gyűjtöttem ki, amikkel a Google Analytics Audit során a legtöbbször találkozunk.


Google Shopping - hirdetőfelület webshopoknak

Google Shopping - hirdetőfelület webshopoknak

2020-01-17

2019 nyarán újabb Google hirdetéstípus érkezett hazánkba. A keresőhirdetések, a Display hálózat és a YouTube hirdetései mellett ma már lehetőségünk van a már nyugati piacokon hatalmas sikernek örvendő Shopping hirdetések használatára is. [Szakács Dávid vendégposztja.]


3rd party cookie – közeleg a vég

3rd party cookie – közeleg a vég

2020-01-15

Bombaként robban a Google tegnapi bejelentése az adops szakmában, miszerint a Google 2 éven belül kivezeti a Chrome böngészőkből a 3rd party cookie elhelyezésének a lehetőségét. Ahhoz, hogy a hír értékét mindenki fel tudja mérni, összefoglaltam mit is kell tudni a 1st és 3rd party cookie-ról, milyen következményekkel fog járni ez a döntés, és mik a teendők ad-tech területen.


Hogyan lehetsz SEO szakértő 5+1 lépésben

Hogyan lehetsz SEO szakértő 5+1 lépésben

2020-02-04

Egy SEO szakértő, aki tényleg jól végzi a dolgát 20 és 40 ezer Forint között keres óránként. Ki ne szeretne ennyit keresni? Azonban ahhoz, hogy szakértő legyél a SEO területén kemény évek, sok tanulás és türelem kell. Mutatok 5+1 tippet, amivel a keresőpotimalizálás specialistája lehetsz.


Mesterséges intelligencia és a szövegírás jövője

Mesterséges intelligencia és a szövegírás jövője

2019-12-21

A mesterséges intelligencia segítségével ma már olyan végtelen mennyiségű és jó minőségű tartalmat lehet előállítani, amiről sem az olvasó, sem a kereső robotok nem feltételezik, hogy nem valós ember írta azokat. És a félelmetes az, hogy ezek az oldalak már megjelennek a Google SERP-ben!