A non-branded kulcsszó jelentése

Csentes Zoltán    2023-05-26

Főoldal >  SEO szótár

Csentes Zoltán, SEO szakértő
Csentes Zoltán, SEO szakértő

Az elmúlt 20 évben az online marketing minden területén megfordultam, minden hárombetűs területet kipróbáltam, végül a keresőoptimalizálás és webanalitika szakértője lettem.

A keresőoptimalizálásban a kulcsszavaknak több fajtáját különböztetjük meg. Branded kulcsszónak nevezünk minden olyan cégspecifikus kulcsszót vagy kifejezést, amiben megtalálható a cégnevünk, brandünk, domain nevünk vagy ezeknek valamilyen variánsa. A baranded kulcsszavak közé még besorolható minden olyan terméknév, szolgáltatásnév is, ami egyedi és csak az adott céghez köthető. De branded kulcsszó lehet például az üzletünk címe, telefonszáma, adószáma, email címe is, mivel az is csak az adott céghez tartozik.

Minden egyéb, ebbe a kategóriába nem sorolható kulcsszót non-branded kulcsszónak nevezünk.

A branded kulcsszavakkal illik az első három pozícióban jönni, mivel ezekre tényleg relevánsnak kell lennie az oldalunknak. A célunk pedig a non-branded kulcsszavakkal minél jobb helyezést elérni.

Ezekben a cikkekben olvashatsz még róla:

Hasznosnak találtad? Oszd meg mással is:

Nézzen körül SEO / PPC és Analitika ajánlataink között!

Havidíjas SEO és PPC ajánlatok Kis- és Középvállalkozások számára.

HAVIDÍJAS SEO AJÁNLATOK    PPC AJÁNLATOK    GA4 ANALITIKA BEÁLLÍTÁS

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A hírlevélre feliratkozóknak heti rendszerességgel küldjük meg a legfrissebb SEO híreket, posztokat és újdonságokat.