Mi a Linkedin?
A Linkedin a világ legnagyobb üzleti és szakmai közösségi oldala. Bár sokan az üzleti világ Facebookjaként emlegetik, két alapvető különbség van: míg a Facebook a szórakoztatást helyezi előtérbe, a Linkedin elsősorban a karrierfejlesztésre, személyes szakmai márka kialakítására és üzleti kapcsolatépítésre koncentrál.
A tagok itt saját szakmai tapasztalataikat, gyakran önéletrajzszerű formában mutatják be. Ezt a platformot 2016-ban megvásárolta a Microsoft.
Mennyire elterjedt?
A platform ma már 23 nyelvet támogat és több mint 200 országban érhető el. A legaktívabb felhasználók az USA-ból, Indiából, Nagy-Britanniából és Kanadából csatlakoznak.
Hányan használják?
A felhasználók száma megközelíti az 590 milliót, melyből 56% férfi és 44% nő. Több mint 800 ezer magyar felhasználója is van a platformnak. Bár a Linkedin nem támogatja hivatalosan a magyar nyelvet, a magyar csoportokban és a hírfolyamodban gond nélkül beszélhetsz magyarul.
Mire alkalmazható?
- Kapcsolatépítés (üzleti, szakmai)
- Karrierépítés
- Álláskeresés
Miért válasszuk a Linkedint?
A Linkedin nem csak egy egyszerű közösségi oldal. Ezen a platformon a munkaadók és munkavállalók kölcsönös előnyökkel találkozhatnak egymással. A platformon való aktív jelenlét és kapcsolatépítés megnövelheti az üzleti és karrierlehetőségeket.