enhu Most ingyen auditot kérhetsz!
Email hello@ad-ops.hu Hívj minket! +36-70-784-6000

Google Analytics

AdOps Digital > Szótár > Google Analytics

Mi a Google Analytics?

Google Analytics egy könnyen használható, ingyenes webanalitikai eszköz, amelyet bárki használhat a regisztráció után. Nem csak kiváló analitikai eszközként ismert, hanem szorosan együttműködik a legtöbb Google termékkel is, mint például a Google Ads hirdetési rendszerrel, vagy a Search Console-al.

Annak ellenére, hogy az Analytics díjmentesen használható, minden webanalitikai igényt tökéletesen képes kielégíteni.

Ahhoz, hogy aktiváljuk a szolgáltatást, a weboldal forráskódjába egy kódrészletet kell beilleszteni, amit a regisztráció során kapunk meg, feltéve, ha egy Google fiókkal regisztrálsz (például: ….@gmail.com).

Az alapfunkciók használatához elegendő a kapott forráskódot beilleszteni, az oldalad forráskódjába, de a komolyabb funkciók használatához már mélyebb technikai tudás szükséges. Amennyiben elakadt a Google Analytics beállítással kapcsolatban, kérjen segítséget szakértőnktől!

Miért válaszd a Google Analytics-et?

  • Díjmentes
  • Könnyű a használata
  • Minden weboldal számára ideális, függetlenül annak méretétől vagy forgalmától.
  • Az egyik legjobb eszköz jelenleg a piacon.
  • Megbízható és biztonságos.
  • Lehetővé teszi a kampányok összehasonlítását, elemzését és nyomonkövetését.
  • Rengeteg mikro és makro konverziót állíthatunk be, továbbá a GA4-ben már továbbfejelesztett audience készítéssel is találkozhatunk.

Mire lehet használni?

A Google Analytics segítségével olyan értékes adatokhoz juthatsz, mint:

  • Látogatók száma és viselkedése: Megtudhatod, hogy hányan látogatnak és mennyi időt töltenek az weboldalon.
  • Források és csatornák: Mely csatornákról érkeznek a látogatók, és melyik adta a legfőbb ügyfelet.
  • Földrajzi adatok: Mely régiókból érkezik a legtöbb látogató.
  • Népszerű oldalak: Melyik oldaladat tekintik meg a legtöbbször, illetve azt az oldalt látogatják-e a legtöbbször amelyiket te szeretnéd.
  • Időbeli tendenciák: Mikor van a legnagyobb forgalom. Vagy az előző héthez képest hogyan változott a látogatottság.
  • Navigációs elemzés: Mennyire könnyen tudnak navigálni a látogatók az oldalon.
  • Konverziós ráták: Milyen arányban válnak a látogatókból vásárlóvá vagy előfizetőkké.
A szerzőről

Az elmúlt 20 évben az online marketing minden területén megfordultam, minden hárombetűs területet kipróbáltam, végül a keresőmarketing szakértője lettem. Kövess LinkedIn-en.

Leave a Reply