A modern marketing stratégia egyedi és meglepő módon történő elérését jelenti, amely kiemelkedik a hagyományos reklámok és promóciók zajából. A gerillamarketing célja az, hogy figyelmet keltsen, emlékezetessé tegye a márkát, és hűséges ügyfeleket szerezzen, mindezt a kreativitás, a humor és az eredetiség segítségével.
Az utcai gerillamarketing egy kreatív és gyakran költséghatékony stratégia, amely közvetlenül a közterületeken elhelyezett utcai hirdetéseken alapul. Ilyen például a járdán vagy úttesten elhelyezett reklám, amely a potenciális fogyasztók közvetlen környezetében zajlik.
A vírusmarketing egy olyan stratégia, amely a közösségi média portálokon gyors és széles körű terjedést használja fel az üzenetek, termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére.
A lopakodó marketing egy olyan marketingstratégia, amelynek során a fogyasztók nincsenek tudatában annak, hogy úgymond rejtett reklámokat kapnak. Ez a megközelítés arra törekszik, hogy a terméket vagy márkát diszkréten, a fogyasztók tudatalattijára hatva népszerűsítse. Ilyen lehet például egy filmbe belecsempészett szponzortermék.
Lobbicsoportok és cégek által létrehozott, alulról építkező szervezkedésekre hasonlító álmozgalmak felhasználása reklámozási célra.
Ez a fajta stratégia a népszerű eseményeken kiadott reklámhelyek használata, mint például egy futball világbajnokságon vagy egy olimpián.
A környezeti marketing egy olyan reklámozási forma, amely a meglévő környezeti elemeket használja fel a márkaüzenet közvetítésére. Ilyen például a városok területén akörnyezet elemeire elhelyezett figyelemfelkeltő hirdetések.
A gerillamarketing fajtái szétválaszthatók a megjelenési formáik alapján is:
Havidíjas SEO és PPC ajánlatok Kis- és Középvállalkozások számára.
HAVIDÍJAS SEO AJÁNLATOK PPC AJÁNLATOK GA4 ANALITIKA BEÁLLÍTÁSA hírlevélre feliratkozóknak heti rendszerességgel küldjük meg a legfrissebb SEO híreket, posztokat és újdonságokat.