CTR / Click-through Rates

<< vissza a szótárhoz

A CTR jellemzően az online hirdetéseknél használt mutató, ami azt mutatja meg, hogy milyen arányban kattintják a hirdetést, linket azok, akiknek az megjelenik.

Magyarul a CTR = a kattintások száma / megjelenések száma

És hogy mi köze ennek a SEO-hoz? A Google keresési találatainál szintén fontos mutató a CTR. Ebből tudjuk mi és a kereső algoritmus, hogy milyen jók és relevánsak a meta szövegeink, mennyire releváns kulcsszavakat használunk és mennyire releváns a találat a keresőknek.

Minél magasabb ez az árány, annál biztosabb, hogy jól dolgoztunk.

Ezekben a cikkekben olvashatsz még róla:

Hasznosnak találtad? Oszd meg mással is:

Kérjen INGYENES SEO auditot

Adja meg weboldala elérhetőségét, és INGYEN készítek egy gyors SEO auditot Önnek! A SEO audit a legsúlyosabb hibákat fogja tartalmazni, de nem helyettesíti a teljes SEO audit szolgáltatást.

* A kellő hozzáférések hiányában ez az audit csak korlátozott elemeket vizsgál. Az auditokat érkezési sorrendben készítem és fenntartom a jogot az elutasításra.