A branded kulcsszó jelentése
<< vissza a szótárhozA keresőoptimalizálásban a kulcsszavaknak több fajtáját különböztetjük meg. Branded kulcsszónak nevezünk minden olyan cégspecifikus kulcsszót vagy kifejezést, amiben megtalálható a cégnevünk, brandünk, domain nevünk vagy ezeknek valamilyen variánsa. A baranded kulcsszavak közé még besorolható minden olyan terméknév, szolgáltatásnév is, ami egyedi és csak az adott céghez köthető. De branded kulcsszó lehet például az üzletünk címe, telefonszáma, adószáma, email címe is, mivel az is csak az adott céghez tartozik.
Minden egyéb, ebbe a kategóriába nem sorolható kulcsszót non-branded kulcsszónak nevezünk.
A branded kulcsszavakkal illik az első három pozícióban jönni, mivel ezekre tényleg relevánsnak kell lennie az oldalunknak.
Ezekben a cikkekben olvashatsz még róla:
- App Store Optimalizálás (ASO)
- Google Értesítő: Hogyan használd?
- Google parancsok: így használd a Google operátorokat
- Kép SEO: 20 tipp kép optimalizáláshoz
- Linképítés: Tippek kezdőknek és haladóknak
- Mesterséges intelligencia és a szövegírás jövője
- PDF SEO - PDF fájlok keresőoptimalizálása
- 100 pontos SEO ellenőrző lista
- META tag és attribútum lista - Meta Title és Description
- SEO szakértő: 9 tipp a választáshoz
- Hogyan lehetsz SEO szakértő 5+1 lépésben
- Keresőoptimalizálás, SEO alapok 2020-ban
- Webshop SEO - Keresőoptimalizálás tippek webáruházaknak
- YouTube SEO - Video keresőoptimalizálás
Hasznosnak találtad? Oszd meg mással is:
Kérjen INGYENES SEO auditot
Adja meg weboldala elérhetőségét, és INGYEN készítek egy gyors SEO auditot Önnek! A SEO audit a legsúlyosabb hibákat fogja tartalmazni, de nem helyettesíti a teljes SEO audit szolgáltatást.
* A kellő hozzáférések hiányában ez az audit csak korlátozott elemeket vizsgál. Az auditokat érkezési sorrendben készítem és fenntartom a jogot az elutasításra.