Bounce Rate jelentése
<< vissza a szótárhozA bounce rate a visszafordulási arányt jelenti ami azt mutatja meg, hogy hány látogató hagyja el az adott weboldalt százalékban kifejezve úgy, hogy semmilyen cselekményt nem tettek az adott weboldalon és egyből kiléptek az oldalról.
A visszafordulási arány azt mutatja meg, hogy a felhasználó részére mennyire volt releváns az adott oldal tartalma.
Miért fontos a Bounce rate?
A visszafordulási arány segít megállapítani, hogy az adott oldalon lévő tartalom mennyire volt fontos (értékes) a felhasználó számára.
Minél alacsonyabb ez az érték, annál több felhasználót győz meg a tartalom, hogy maradjanak az adott oldalon és több oldalt is megtekintsenek.
Ideális visszafordulási arány
Egy céges weboldal esetében 50-60%-os visszafordulási arány elfogadhatónak nevezhetünk, viszont ha ez az érték 30% alatt van akkor kimondottan jónak tekinthető.
Baj ha magas a Bounce rate
Abban az esetben ha hírportállal rendelkezel akkor nagyon fontos, hogy a látogató kattintson illetve videókat nézzen vagy más cikkeket is olvasson. Ebben az esetben ha magas a Bounce rate értéke az probléma!
Ezekben a cikkekben olvashatsz még róla:
- Sose mérj belső kampányt UTM paraméterrel!
- Google büntetés kockáztatása organikus forgalomterelő botok használatával
- Mobile UX - Hogyan növelj konverziót mobilon
- Olvasottság mérés: Hogyan mérj olvasottságot?
- UTM paraméteres belső linkek megkeresése
Hasznosnak találtad? Oszd meg mással is:
Kérjen INGYENES SEO auditot
Adja meg weboldala elérhetőségét, és INGYEN készítek egy gyors SEO auditot Önnek! A SEO audit a legsúlyosabb hibákat fogja tartalmazni, de nem helyettesíti a teljes SEO audit szolgáltatást.
* A kellő hozzáférések hiányában ez az audit csak korlátozott elemeket vizsgál. Az auditokat érkezési sorrendben készítem és fenntartom a jogot az elutasításra.