2. oldal - AdOps & SEO blog

App Store Optimalizálás (ASO) thumbnail

App Store Optimalizálás (ASO)

2019-02-01

Bemutatom miért fontos az App Store Optimalizálás, hogyan működik és hogy mire figyelj a mobil alkalmazás keresőoptimalizálás során!


Kép SEO: 20 tipp kép optimalizáláshoz thumbnail

Kép SEO: 20 tipp kép optimalizáláshoz

2019-01-09

A képek keresőoptimalizálása ma már nem csak az ALT attributumok megírásáról szól, hanem sokkal többről. Bár a Google képfelismerő mesterséges intelligenciája rohamosan fejlődik, vannak bizonyos praktikák, amiket ha elvégzünk, sokkal nagyobb eséllyel jelenünk meg a képes találatok között.


Geolokáció: hely és időjárás alapú hirdetések

Geolokáció: hely és időjárás alapú hirdetések

2018-11-27

A nagy webáruházak előszeretettel alkalmaznak geolokációs megoldásokat az áraik és a hirdetéseik manipulálására. Egyszerű példákon keresztül bemutatom a geolokáció lényegét, továbbá hogy hogyan lehet időjárás alapú hirdetést készíteni.


Online vásárlás mérése Google Analyticsben

Online vásárlás mérése Google Analyticsben

2018-10-05

Az online vásárlás szépsége, hogy a webáruház a vásárlás teljes folyamatát nyomon tudja követni, majd ezeket az adatokat elemezve optimalizálni, vagy akár növelni tudja a vásárlások számát. Ez a cikk lépésről-lépésre bemutatja, hogyan állítsd be a webáruházadban az online vásárlás mérését.


Párhuzamos nyomon követés: Te felkészültél?

Párhuzamos nyomon követés: Te felkészültél?

2018-09-14

Eddig csak opcionálisan lehetett választani a párhuzamos nyomon követést, de 2018. október 30-tól kezdve a párhuzamos nyomon követés minden Google Ads-fiókban kötelező lesz.


Negatív SEO thumbnail

Negatív SEO

2018-09-11

A keresőoptimalizálásnak nem csak pozitív eredményei lehetnek, hanem bizony negatív is. Véletlenül, vagy akár szándékosan is tehetünk olyat, amivel egy URL-t vagy akár egy domaint is negatív irányba mozdíthatunk a SERP-ben.


Facebook Pixel: Így növelj közönséget és konverziót!

Facebook Pixel: Így növelj közönséget és konverziót!

2018-08-12

A Facebook Pixel által nyújtott előnyöket sokan nem használják ki. Pedig egy jól beállított Facebook Pixel méréssel nem csak a közönségünket, hanem a konverziókat is maximalizálni tudnánk. A Facebook nemrég kapcsolta be az Automatic Advanced Matching funkciót a Pixelben. Lássuk miről is van szó...


Cross Domain mérés Google Tag Managerrel

Cross Domain mérés Google Tag Managerrel

2018-08-06

Előfordul, hogy több domaint szeretnénk egy Google Analytics fiók alatt mérni. Például ha a webshopunk egy másik domainen található mint a weboldalunk vagy egy másik domainen található oldalt ágyazunk be iframe-ben. Ezt hívjuk cross domain mérésnek.


Szerver log elemzés thumbnail

Szerver log elemzés

2018-10-31

A technikai SEO egyik legfontosabb eleme a szervernapló elemzése. A szerver logból 100% pontossággal meg tudjuk határozni, hogy a kereső motorok hogyan böngészik fel az oldalunkat és a vizsgálatával olyan fontos hibákat vehetünk észre, amiket javítva komoly pozíciókat nyerhetünk a keresőben.


Olvasottság mérés: Hogyan mérj olvasottságot?

Olvasottság mérés: Hogyan mérj olvasottságot?

2018-07-30

Ha azt kérdezik tőled, hogy milyen az oldalad látogatottsága, akkor egyszerűen lekérsz egy oldalletöltés riportot Googla Analytics-ből és meg is van a válasz. És ha azt kérdezik tőled, hogy a cikkeidet ebből mennyien olvasták végig mit mondasz?