2. oldal - AdOps & SEO blog

8 tipp a SEO szakértő kiválasztásához thumbnail

SEO szakértő - 8 tipp a választáshoz

2019-03-01

Ha egy cég már eljutott arra a szintre, hogy felismerje a keresőoptimalizálás fontosságát és erre pénzt is áldozzon, akkor az egyik legnehezebb dolog a számukra megfelelő SEO szakértő kiválasztása. Ezt a 8 kérdést tedd fel, ha jó SEO szakembert keresel!


Tranzakció törlése/módosítása Google Analyticsben

Tranzakció törlése Google Analyticsben

2019-02-24

Egy webáruház működése során előfordul, hogy a vásárlási tranzakciót valamiért módosítani / törölni kell. Mutatom hogyan csináld!


Google parancsok: így használd a Google operátorokat thumbnail

Google parancsok: így használd a Google operátorokat

2019-02-12

A Google parancsok és operátorok segítségével speciális kereséseket tudunk indítani. Ebben a posztban bemutatom a legfontosabb Google kereső parancsokat és konkrét példákkal megnézzük ezek működését.


Robots.txt használata és veszélyei: Így törik fel az oldalad! thumbnail

Robots.txt használata és veszélyei: Így törik fel az oldalad!

2019-02-05

Ebben a posztban bemutatom, hogy mire való a robots.txt fájl, hogyan kell használni, végül pedig tanulságként bemutatom, hogyan törhettem volna fel egy weboldalt a hibás robots.txt segítségével.


App Store Optimalizálás (ASO) thumbnail

App Store Optimalizálás (ASO)

2019-02-01

Bemutatom miért fontos az App Store Optimalizálás, hogyan működik és hogy mire figyelj a mobil alkalmazás keresőoptimalizálás során!


Kép SEO: 20 tipp kép optimalizáláshoz thumbnail

Kép SEO: 20 tipp kép optimalizáláshoz

2019-01-09

A képek keresőoptimalizálása ma már nem csak az ALT attributumok megírásáról szól, hanem sokkal többről. Bár a Google képfelismerő mesterséges intelligenciája rohamosan fejlődik, vannak bizonyos praktikák, amiket ha elvégzünk, sokkal nagyobb eséllyel jelenünk meg a képes találatok között.


Geolokáció: hely és időjárás alapú hirdetések

Geolokáció: hely és időjárás alapú hirdetések

2018-11-27

A nagy webáruházak előszeretettel alkalmaznak geolokációs megoldásokat az áraik és a hirdetéseik manipulálására. Egyszerű példákon keresztül bemutatom a geolokáció lényegét, továbbá hogy hogyan lehet időjárás alapú hirdetést készíteni.


Online vásárlás mérése Google Analyticsben

Online vásárlás mérése Google Analyticsben

2018-10-05

Az online vásárlás szépsége, hogy a webáruház a vásárlás teljes folyamatát nyomon tudja követni, majd ezeket az adatokat elemezve optimalizálni, vagy akár növelni tudja a vásárlások számát. Ez a cikk lépésről-lépésre bemutatja, hogyan állítsd be a webáruházadban az online vásárlás mérését.


Negatív SEO thumbnail

Negatív SEO

2018-09-11

A keresőoptimalizálásnak nem csak pozitív eredményei lehetnek, hanem bizony negatív is. Véletlenül, vagy akár szándékosan is tehetünk olyat, amivel egy URL-t vagy akár egy domaint is negatív irányba mozdíthatunk a SERP-ben.


Facebook Pixel: Így növelj közönséget és konverziót!

Facebook Pixel: Így növelj közönséget és konverziót!

2018-08-12

A Facebook Pixel által nyújtott előnyöket sokan nem használják ki. Pedig egy jól beállított Facebook Pixel méréssel nem csak a közönségünket, hanem a konverziókat is maximalizálni tudnánk. A Facebook nemrég kapcsolta be az Automatic Advanced Matching funkciót a Pixelben. Lássuk miről is van szó...