SEO hírlevél #2023 46. hét

Főoldal >  SEO hírek

Csentes Zoltán, SEO szakértő
Csentes Zoltán, SEO szakértő

Az elmúlt 20 évben az online marketing minden területén megfordultam, minden hárombetűs területet kipróbáltam, végül a keresőoptimalizálás és webanalitika szakértője lettem.

Az AI tartalmat hamarosan jelölnie kell a feltöltőnek YouTube-on

Minden YouTube tartalom gyártónak a jövőben nyilatkoznia kell arról, hogy a videója tartalmaz-e mesterséges intelligencia által generált tartalmat. Ide tartoznak a deep-fake, AI hangok, zenék, vagy a manapság nagyon divatos AI avatar videók is.

Ezzel egyidőben a látogatóknak lehetőségük lesz eltávolítási kérelmet is benyújtaniuk az olyan videókkal szemben, ahol a saját képét vagy hangját használják engedély nélkül AI tartalomban.

Bár a YouTube már most is használ AI-t a feltöltött videók moderálására, a jövőben az AI generált videókat, AI-val fogják ellenőrizni 🙂

Kommentelni lehet majd a találatokat a Google keresőben?

Na ez egy érdekes dolog lesz… A Google zárt körben teszteli, hogy kommentelni lehessen a kereső találati listában az egyes találatokat. Ezzel “valós” személyektől kaphatunk visszajelzéseket az egyes találatokkal kapcsolatban. Lehet csak nagyon Magyar vagyok, de én már látom is a rengeteg irigy és negatív hozzászólást a versenytársaknál…Bár a Google azt mondja, hogy moderálható lesz a megoldás.

Ismét egy újabb Review algoritmus frissítés

November 8 óta fut az újabb termék értékelés algoritmus frissítés. Ha megjelenítesz ilyeneket az oldaladon, akkor íme néhány fontos szabály, amire figyelj:

  • Legyél szakértője a terméknek, vagy az alkamazottad legyen szakértő.
  • Az értékelés a felhasználó szempontjából készüljön
  • Bizonyítsd, hogy tényleg a termék szakértője vagy.
  • Bizonyítsd saját képpel, videóval, hanggal, hogy valóban tesztelted a terméket.
  • Ha tesztelsz, írd le a teljes folyamatot és minden termék esetében ugyanúgy járj el.
  • Írd le mi különbözteti meg a terméket a versenytársaitól.
  • Ha paramétereket hasonlítasz össze, írd le melyik érték a jobb és miért.
  • Írd le a termék előnyeit és hátrányait a saját tapasztalatod alapján.
  • Hogyan és miben változott a termék az előző változathoz képest, miért jobb, mint az előző.
  • Minden részletre terjedjen ki az elemzésed, még a gyártási módra is.
  • Legyen az értékelésben releváns külső és belső link.
  • Legyen link az alternatív termékekre is, hogy a vásárló könnyen meg tudja nézni azokat is.

Bővebb útmutató itt

Szólj hozzá:

Nézzen körül SEO / PPC és Analitika ajánlataink között!

Havidíjas SEO és PPC ajánlatok Kis- és Középvállalkozások számára.

HAVIDÍJAS SEO AJÁNLATOK    PPC AJÁNLATOK    GA4 ANALITIKA BEÁLLÍTÁS

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A hírlevélre feliratkozóknak heti rendszerességgel küldjük meg a legfrissebb SEO híreket, posztokat és újdonságokat.