A Google megerősítette, hogy az október 5-én indult nagy alap algoritmus frissítés 19-én kifutott. Az októberi spam algoritmus frissítés is 2 hét alatt kifutott. Ez persze nem azt jelenti, hogy hátradőlhetünk, mert én még most is jelentős ugrálásokat látok ügyfeleknél, simán lehet, hogy már csőben van egy újabb frissítés.
A Google-nek vagy egy eszköze, amivel az oldalban lévő strukturált adatokat lehet ellenőrizni. Ez a Rich Results Test. Ez most már képes a fizetős oldalakban lévő strukturált adatokat ellenőrizni. Ehhez viszont speciális schéma változót kell használnunk. Részletek erről itt.
Forrás: https://www.aleydasolis.com/en/search-engine-optimization/google-sge-snapshots-black-friday-serps/
A Google bejelentette, hogy novembertől megszűnik a következő 4 attribúciós modellje: First Click, Linear, Time decay, és Position-based. Mindegyik automatikusa a data-driven modellre fog váltani. Ezzel a lépéssel is látszik, hogy az AI alapú attribúció felé halad a világ.
Strukturált adatot jellemzően kétféleképpen tehettünk eddig egy oldalba: Microdata formátumban, vagy JSON/LD formátumban. A Google megerősítette, hogy mostantól akár keverni is lehet ezeket, így nincs szükség duplikálni az adatokat hogy JSON/LD-ben is fel legyen töltve minden, jelentősen csökkenhet a kódunk mérete.
Havidíjas SEO és PPC ajánlatok Kis- és Középvállalkozások számára.
HAVIDÍJAS SEO AJÁNLATOK PPC AJÁNLATOK GA4 ANALITIKA BEÁLLÍTÁSA hírlevélre feliratkozóknak heti rendszerességgel küldjük meg a legfrissebb SEO híreket, posztokat és újdonságokat.