×

SEO hírek #2024 07. hét

Főoldal >  SEO hírek

Csentes Zoltán, SEO szakértő
Csentes Zoltán, SEO szakértő

Az elmúlt 20 évben az online marketing minden területén megfordultam, minden hárombetűs területet kipróbáltam, végül a keresőoptimalizálás és webanalitika szakértője lettem.

Gyorskereső a TikTokon

Külön fülre kerülhetnek az organikus találatok a jövőben?


A TikTok azt szeretné, ha többen használnék keresőbek a platformot, ezért mostantól lehetővé teszi, hogy egy előre beállított keresést kitegyünk a mobilunk kezdőképernyőjére. Így csak az ikonra kattintva rögtön azokat a videókat látjuk, amire kerestünk.

Ez már nem az első lépése a platformnak, hogy erősítse a kereső funkciót. Több tanulmány is azt mutatja, hogy a Z generáció rendszeresen használja keresésére a felületet. Éppen ezért a cég tavaly bevezette a TikTok Search Ads hirdetési lehetőséget, ami lehetővé teszi hirdetések megjelenítését az általunk megadott keresési kifejezések találati listája között.

5.2 milliárd dollárért teljes Orosz tulajdonban a Yandex

Oroszország Ukrajna elleni inváziója óta a Yandex durván mélyrepülésbe kezdett, még a Nasdaq kereskedését is felfüggesztették. Ez persze nagyon nem esett jól a cég Holland anyavállalatának. Miután az Orosz kormány barátságtalan országnak minősítette Hollandiát is, a Yandex Holland anyavállalata jelentős kedvezménnyel rákényszerült, hogy eladja tulajdonrészét az orosz keresőből.

Így nézheted meg a Google Cache-t egy weboldalra

A Google Cache funkciója lehetővé tette, hogy megnézzük egy weboldal tartalmát akkor is, ha az éppen nem volt elérhető. Ezzel a funkcióval egyben azt is ellenőrizni tudtuk, hogy hogyan látja a kereső az oldalunkat.

Bár a Google kivette a találati listából a cache funkciót, ha ezt beírod a böngésződ címsávjába, akkor még elő tudod hívni a cachet:
https://webcache. googleusercontent .com/search? strip=1&q=cache: {weboldalad url-je} pl.

https://webcache. googleusercontent .com/search? strip=1&q=cache: https://ad-ops.hu/

Ne ossz meg bizalmas információt a Gemini-vel!

A Google Gemini, egy multimodális technológia, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy képekkel, hanggal vagy szöveggel kérdezzenek, és válaszokat kapjanak a való világra vonatkozóan. Azonban a Google figyelmeztet, hogy a Gemini alkalmazásokkal megosztott információkat emberi felülvizsgálók olvashatják és annotálhatják, és ezek az adatok bekerülhetnek az AI képzési adatkészleteibe.

Külön fülre kerülhetnek az organikus találatok a jövőben?

A Google elkezdte tesztelni, hogy az organikus találati listát egy teljesen új fülre helyezi a keresőben. Vajon ez lesz az organikus találatok jövője? Ezzel a lépéssel talán talán ki tudja békíteni a SGE miatt organikus forgalmat vesztő médiákat a Google.

Külön fülre kerülhetnek az organikus találatok a jövőben?

Külön fülre kerülhetnek az organikus találatok a jövőben?

Szólj hozzá:

Korábbi hírek:

Nézz körül SEO / PPC és Analitika ajánlataink között!

Havidíjas SEO és PPC ajánlatok Kis- és Középvállalkozások számára.

HAVIDÍJAS SEO AJÁNLATOK    PPC AJÁNLATOK    GA4 ANALITIKA BEÁLLÍTÁS

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A hírlevélre feliratkozóknak heti rendszerességgel küldjük meg a legfrissebb SEO híreket, cikkeket és újdonságokat.