hu Kérj ingyenes auditot!
Email hello@ad-ops.hu Hívj minket! +36-70-784-6000

Webáruház költöztetése UNAS-ra esettanulmány

SEO esettanulmány
AdOps Digital > SEO esettanulmányok > Webáruház költöztetés UNAS-ra esettanulmány

Update: Az esettanulmány publikálása után az érintett webáruház motor ügyvezetője ügyvédi felszólítással keresett meg jó hírnév megsértése miatt, ezért a webáruház motor nevét a békesség kedvéért nem írom le. A lenti esettanulmány az ügyfél hivatalos Google Search Console fiókjából készült migrálás után 2025 június hónapban.

Költözés utáni eredmények Google Search Console-ban
Az új motorban lényegesen több oldalt indexel a Google
A két motor válaszideje: UNAS motor sokkal gyorsabb
UNAS-ra költözés után a Core Web Vitals mutató
UNAS-ra költözés után a Core Web Vitals mutató
Bekerültek a product snippetek, amik eddig hiányoztak
Bekerültek a product snippetek, amik eddig hiányoztak
Breadcrumbs is megjelenik

Projekt részletek

Sok webáruházat költöztettünk már UNAS-ra, de időnk sose volt esettanulmányt készíteni az eredményekről. Most ezt pótoljuk.

Előzmények

Ügyfelünk azzal keresett meg minket, hogy felmondta korábbi webáruház előfizetését, mert nem volt elégedett a hirdetéskezeléssel és nagyon gyorsan át kellene költöztetni az áruházat egy másik motorra és átvenni a marketinget. A nagyon gyorsan itt 2 hetet jelentett.

Indexelés

Az első szembetűnő változás, hogy bár ugyanazzal a termékpalettával működünk, mint korábban, mégis jóval több oldalt kezdett el indexelni a Google. Ez azért van, mert az UNAS motor alatt valószínűleg jobban fel tudja térképezni a struktúrát és a termékeket az algoritmus. A több indexelt oldal természetesen több megjelenést és kattintást vonz magával.

Sebesség és minőség

Ami nagyon durva változás, hogy a korábbi átlag 1000 ms szerver válaszidő lecsökkent 200 ms környékére. Ez egyértelműen azt mutatja, hogy az UNAS szerverek sokkal gyorsabbak.  A gyorsaság pedig az egyik legfontosabb elvárás egy webáruháznál.

De az UNAS nem csak gyorsabb. Ahogy látjuk a Core Web Vitals mutatók is gyönyörűen zöldre váltanak az átállás után. Ahogy látszik korábban a gyenge minőségű oldalak domináltak, költözés után ezek eltűntek.

Snippetek, schémák

A strukturált adatok és schémák szintén kritikus elemei egy webáruháznak. Pláne most, hogy az AI válaszokban is meg tud jelenni a termékünk. UNAS alatt a breadcrumbs és a legfontosabb product snippetek is szépen elkezdtek megjelenni, míg ezek korábban sehol se voltak.

A képek szerintem magukért beszélnek, szerintünk ezért jobb az UNAS!

SzektorWebáruház
Csomagmigráció

Hasonló eredményeket szeretnél?