Háttér:
Egy több éve szakszerűen linket építő pénzügyi szolgáltató keresett meg linképítéssel kapcsolatban. Az ügyfélnek elege lett abból, hogy hazánkban linképítés címszó alatt a legtöbben PBN hálózatokon, gyatra minőségű tartalomból linkelnék az oldalát.
Munka:
A linképítés során felmértük, hogy milyen releváns, prémium minőségű oldalak jöhetnek szóba. Ezekre a SEO szövegírás praktikáit alkalmazva releváns PR-cikkeket helyeztünk el, megfelelő linkekkel az ügyfél oldalára. Jellemzően havi 2 cikket publikáltunk.
Eredmény:
A minőségi linképítéssel folyamatosan erősödő linkprofilt láthatunk. A júniusban kezdődő linképítésnek már szeptemberben jól látható eredménye volt: az 500 top3-ban megjelenő kulcsszóból szeptemberre 848 lett! Közel 350 új kulcsszóval jelent meg az ügyfél a top3-ban!
Az ügyfél a kereső első oldalán (4-10 pozícióban) 600 új kulcsszóval jelent meg. A júniusban kezdődő prémium linképítés eredménye szemmel látható: