Háttér:
Egy Cseh webáruház hálózat Magyarországon próbál nyitni online áruházat. Az ügyfél linképítéssel keresett meg minket, de felvilágosítottuk, hogy a linképítés csak az egyik lába a SEO-nak. A linképítésből így engedélyt kaptunk a tartalom optimalizálására is.
Munka:
A kulcsszókutatás alapján meghatároztuk a fontosabb kulcsszavakat, javaslatokat tettünk menü használatra. A legfontosabb kategória oldalak optimalizálva lettek. Szerencsére hozzáférést kaptunk a webáruház online felületéhez, így a munka gyorsan ment. Természetesen mindezek mellet a prémium linképítést is végeztük.
Eredmény:
A képeken látszik, hogy az áruház organikus forgalma folyamatosan, egészségesen növekszik. Semmilyen nagyobb Google algritmus frissítés nem volt hatással az oldalra. (pedig ezekből rekord mennyiség jutott az elmúlt évben) Az átlagos pozíció 25-ről már 10.2-nél jár. Nem csak több kulcsszóval jelenik meg az áruház a keresőben, de a TOP3 pozícióban lévő kulcsszavak száma is folyamatosan nő!
Tanulság:
A linképítés csak akkor fog hozni látványos eredményeket, ha a weboldal technikailag és tartalmilag már rendben van. Folyamatos és kitartó munkával pedig hamar piacvezető lehetsz!