Ügyfelünk világos céllal keresett meg minket: autószerviz Budapest kifejezésre TOP3-ba kerülni!
A projektet természetesen itt is egy SEO audittal kezdtük: Indítottunk egy crawlt az oldalra. A hibákat, valamint további potenciálokat pedig felvezettük egy Roadmap-be (Akcióslistába), amiket a havi szolgáltatás keretein belül dolgoztunk le (5 óra/hó).
Először a quick win jellegű technikai és tartalmi (onpage) hibákat számoltuk fel (404 oldalra mutató linkek, meta title és meta description stb.). Nem elégedtünk meg egyetlen kulcsszóra optimalizálással, sitewide akartunk javítani a pozíciókon és még több szolgáltatásra bejönni TOP10-be.
Rámentünk a szolgáltatás landoló oldalak szövegezésére. Kulcsszóra optimalizált, releváns, tagolt, képekkel teletűzdelt tartalmat írtunk, melyet később szoftver segítségével finomhangoltunk/utóoptimalizáltunk.
Természetesen a professzionális szolgáltatás része az organikus versenytárselemzés is. Autószerviz Budapest kifejezésre azt állapítottuk meg, hogy a TOP10-ben mindegyik versenytárs főoldallal jelenik meg, míg ügyfelünknek alapból erre egy sima szolgáltatás landing oldala volt. Így adott volt a feladat, hogy teljesen átalakítsuk a főoldalt és azt optimalizáljuk a legfontosabb kifejezésre. A régi aloldalt felszámoltuk, a belső linkeket szakszerűen átirányítottuk.
De itt nem álltunk meg. Elkezdtünk blog cikkeket írni, amikből linkeltük az adott szolgáltatás aloldalát.
A belső linkek mellett külső linkekkel is támogattuk az oldalt. PR cikkes linképítéssel tovább sikerült javítani az összes szolgáltatás kulcsszavának Google pozícióját.
Végül a főoldal TOP2 helyezett lett, sok szolgáltatás bejött a TOP10-be és a tartalommarketingnek hála szép emelkedésnek indult az oldal forgalma, mely az oldalsó képen is jól kivehető.