Háttér:
A Black Friday időpontja jellemzően a Hálaadást követő pénteken, november 23. és 29. között szokott lenni. Idén ezt előre hozta ügyfelünk November 8-10-re. És milyen jól tette! A legtöbb ember a fizetését kb ebben az időben kapja meg és egy jól célzott kampánnyal segíthetünk nekik rögtön el is költeni egy részt belőle.
Munka:
Tavaly Facebook kampányt indítottunk, elég jó eredményekkel, így idén sem volt kérdés a platform. A kreatív időre elkészült. Rajta letisztult üzenet: Akció, mikor és mennyi kedvezmény. Indulás előtti este élesedett egy Facebook poszt, az akció részleteiről.
A három napos kampány alapja ez a poszt volt, ugyanis úgy döntöttünk, hogy idén poszt kiemeléssel próbálunk szerencsét. A poszt kiemelést vásárlás konverzió célra állítottuk be, a célcsoportba tettünk mindenkit, aki az elmúlt 180 napban járt az oldalon, vagy interakcióba került a Facebook oldallal.
Eredmény:
A kampányra idén is 70 ezer Forintot szántunk. Ebből a három nap alatt közel 7 millió Forint bevételt sikerült realizálni. A kampány megtérülése közel 100x volt! A tavalyi kampányhoz hasonlítva, idén 22%-al tudtuk növelni a bevételt.
Tanulság: