Háttér:
Minden PPC ügyfelünk számára készíteni szoktunk egy trend kalendárt, amiből látjuk, hogy mely termékeket mikor keresik a legtöbben és mikor érdemes ezeket kiemelten hirdetni. Ebből szépen látszott, hogy a bakancsok szezonja augusztustól novemberig tart.
Munka:
Miután a marketing összerakott egy ütős akciót, július elején úgy döntöttünk, hogy – ha csak alaplángon is – de elindítunk rá egy Facebook kampányt. A célunk az volt, hogy induljon el minél hamarabb a kampány, gyűjtsön adatot és tanuljon be a szezonra.
Eredmény:
Ahogy az várható volt, júliusban nem sokan kerestek bakancsot, de aztán augusztusban robbant a bomba! Még csak szeptember van, de már 65x a megtérülése a kampánynak. Ebben a hónapban, – 12 nap alatt – eddig 19 ezer forintból 1.2 millió bevételt csináltunk és még csak most kezdődik igazán a szezon.
Tanulság: